vrijdag 7 september 2012

Mooie omslagdoek

Ik ben weer eens aan het neuzen overal en kom weer hele mooie leuke en grappige zelfgemaakte dingen tegen.
Zoals deze mooie handgemaakte sjaal op http://sas--kia.blogspot.nl
Zij heeft deze sjaal zelfgemaakt maar draagt hem niet. Zo jammer! Ze besloot deze weg te geven in een Give away omdat ze 150 berichten op haar blog heeft staan!

Nou, hier ga ik eens een poging wagen. Wie wil deze sjaal nou niet hebben.

Ik vind hem prachtig voor mezelf maar juist ook voor mijn buurvrouw N. Zij draagt heel vaak sjaals en omslagdoeken. Het zou heel leuk zijn haar ermee te kunnen verrassen, nietwaar?
Nou Saskia ik ga volger worden, en een poging wagen de sjaal te winnen.

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi, ik las je berichtje op mijn blog net precies. Een tijdje geleden was ik foto's aan het ''opruimen'' van picasa webalbums. Niet beseffende dat als ik die verwijderde, ze ook van mijn blog verwijderd werden. Balen dus. Zo af en toe vind ik weer een foto op mijn pc terug en dan zet ik ze weer terug, maar wat een werk:(
    Leuk hè die omslagdoek, ik heb ook een kansje gewaagd. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha dat zou mij nu ook kunnen overkomen!

      oo die omslagdoek ik hoop dat ik win hihi

      Verwijderen
  2. Wat een lief bericht, word er verlegen van!
    Het patroon is van Drops en hier te vinden: http://www.garnstudio.com/lang/us/pattern.php?id=5590&lang=us
    Haakt heerlijk weg, zeker een aanrader om te maken.
    Ik ben nu toch weer met een sjaal bezig maar dan eentje die ik wel zelf ga dragen ;)

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen