zaterdag 8 september 2012

Chocolade cake bakken

Goedemorgen allemaal,

Er staat al een cake in de oven. Dit keer een chocolade Wolkencake.
Ben erg benieuwd hoe deze smaakt. Ik vind de citroencake helemaal geweldig.
Hij moet nog een dik halfuur in de oven. Het ruikt al wel lekker.

Man B. en zoon B. zijn voetballen. Die waren er al vroeg bij vanmorgen. Dus zijn ze ook weer lekker op tijd thuis.
Fotootje volgt nog. Helaas hij is al op ben vergeten een foto te maken SORRY

Ik ga zometeen even met mijn meisjes C. en C. naar het centrum. Daar staat een marktkraam met groenten en fruit. Even appels en een meloen halen. Moet ook nog even naar de drogist en een mooie bos bloemen of een bloemstukje halen. Schoonmoeder viert morgen haar verjaardag!

Fijne dag!!

1 opmerking:

  1. Hij was vast lekker als hij op was voor je een foto had gemaakt ;) ik heb de wolkencake citroen wel eens gehad, was erg lekker!

    Ribbon XL is inderdaad ook van Hooked en wat dunner dan Zpagetti. Ribbon XL heeft een vast kleurenassortiment. Ik heb de kussens met naald 10 gehaakt, ik vind het fijn haken! Met een grotere haaknaald is het ook geschikt om sjaals e.d. mee te make.

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen