vrijdag 9 maart 2012

Ripple Blanket

Ik lees net even een paar berichten van mijn eigen blog en kom tot de ontdekking dat ik helemaal nog niets geschreven heb over mijn gehaakte ripple deken waar nog volop aan gewerkt wordt.

Het patroon heb ik uiteraard van Attic24 geplukt. Lucy maakt o.a  zulke mooie dekens!

Het garen dat ik hiervoor gebruik van Phildar Aviso en dan diverse kleuren. Het haakt heel erg prettig!
Ik vond de bolletjes in de uitverkoop manden hier in Gennep. De Wolhoek heet het winkeltje.
Ik kom er erg graag.
Het is een klein winkeltje maar propvol (op een positieve manier) met allelei handwerkbenodigdheden. De deken is voor mijn jongste dochter. Zij heeft de kleurtjes mee uit gekozen. Licht rose, fuchsia, bruin, groen, en aqua. een beetje een aparte combi maar best mooi al zeg ik hetzelf.
Ik denk dat het dekentje uiteindelijk qua grootte zal passen in een ledikantje. Maar jongste dochter ligt sinds een paar maanden in een groot bed zoals ze dat zelf zo mooi zegt.
Ik zal proberen dit weekend een foto te plaatsen.

En dit is dan mijn ripple deken

1 opmerking: