zaterdag 10 maart 2012

hobbyhoek

Vanmorgen hebben mijn man en ik de zolder eens flink onderhanden genomen. We kwamen nog dozen tegen die sinds de verhuizingbijna 5 jaar geleden nog niet uitgepakt waren!!
Mijn god wat een spullen kan een mens verzamelen. Ik wil graag op de extra kamer een hoek met al mijn hobbyspullen zoals: de naaimachine lappenstof, vilt, naaibox, hobbyboeken, wolletjes, katoentjes, brei en haak benodigdheden. Ik moet bekennen dat ik toch aardig wat verzameld heb. Daar komen ook de leesboeken en de extra(logeer)matrassen enz.
Hobby en logeerkamer zullen we maar zeggen.
Ik heb meteen ook maar de kleding van oudste uitgezocht. Er zat toch nog aardig wat kleding bij die jongste kan dragen. Meteen alles wat niet meer gebruikt wordt gesorteerd en weggedaan. Oud papier en kledingcontainer.
Zo dat ruimt lekker op!! Heerlijk
Morgen nog even met een sopje aan het werk. Nu even lekker bloggen en handwerken.
Het eten is al klaar.
Fijne avond.

1 opmerking:

  1. Ooh, wat heerlijk! Een eigen hobbyhoekje! Al was het alleen maar om je spulletjes lekker op te ruimen... Ik zat namelijk vaak ook nog beneden, behalve met de naaimachine. Die is mij te zwaar om telkens naar beneden te slepen...

    Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat, laat je ons de foto's zien?

    BeantwoordenVerwijderen