zaterdag 16 februari 2013

Fietsen

Zo ik ben weer aardig opgeknapt, ben alleen nog verkouden en hoest nog veel!
In de tijd dat ik ziek was heeft mijn wasmachine een operatie ondergaan en ze komt pas na het weekend weer thuis. Nou daar zit je dan met een berg vieze was van 2 volwassenen en 3 kinderen.

Gelukkig mocht ik wassen bij mijn buurvrouw! Wat een respect voor de mama's die vroeger alle was met de hand deden!! Ik moet er niet aan denken. Ik kan mijn machientje niet echt missen.

Op hobbygebied komt er op dit moment weinig uit handen. Ik heb wel veel blogs gelezen en hier en daar gesnuffeld. Natuurlijk heb ik weer wat ideeetjes opgedaan, maar binnenkort daarover meer.

Vanmiddag zei jongste dochter C. (4jaar) ineens mama ik wil fietsen zonder zijwieltjes. En zo geschiedde. Manlief verwijderde de zijwielen van haar fietsje en daar gingen ze. Zij op de fiets en papa ernaast. Raad eens wat er gebeurde?? Mijn prachtige kind fietste zo weg TADAAAAAAAAAAAAAA.
Papa riep mama naar buiten om een kijkje te nemen en warempel ze fietst! Mama, zo trots, heeft het even vereeuwigd met de camera. Wat wordt ze toch groot mijn kleine meid!!

1 opmerking:

  1. Hoi! Jurkje is echt niet moeilijk en prima te doen als begin. En als je veel overhemden hebt, kun je flink oefenen :)

    BeantwoordenVerwijderen