woensdag 6 februari 2013

Alweer sneeuw

Tjonge jonge hier is vannacht alweer aardig wat sneeuw naar beneden komen vallen.
De kinderen vinden het weer leuk!
Ze zijn met de slee naar school. Voor mij hoeft het niet zonodig.
Ik had al wat mooie paarse hyacinten in een vaasje gezet Zo lekker lente achtig en ze ruiken zo lekker.
maar de lente is nog ver te zoeken, helaas.

Hier begint de carnaval al gauw. De kinderen mogen vrijdag verkleed naar school en dan begint 's middags de vakantie alweer. ALAAAF
Zaterdag is de Mertzitting op het plein in het centrum. Heel gezellig, heel druk. Ik hoop dat het dan wel droog is. Wij, mijn man en ik, gaan met twee andere stellen verkleed(?) jawel verkleed allen hetzelfde!
Zondag is de optocht, en deze is weer groter dan vorig jaar (toen was het weer niet zo best) dus... wij willen geen regen en sneeuw!!!!!

Help me hopen!!

Allen een fijne dag en tot gauw!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten