maandag 17 december 2012

kerstdrukte

Het is weer eventjes rustig op mijn blog. Dit komt natuurlijk door alle kerstdrukte.
De kerstboom staat inmiddels. Er zijn ook ditjaar twee ballen gesneuveld. Het lijkt wel een traditie te worden. Ik hou geen ballen meer over.

De school van de kinderen is ook helemaal in kerstsfeer. Dinsdag de 18e gaat de hele school 'smiddags knutselen. De ouders kunnen 'savonds de knutselwerkje kopen. Er is ook een Loterij georganiseerd. De opbrengst gaat allemaal naar een goed doel! De vraag van de kinderen was natuurlijk of mama ook iets wilde doneren. Twee potjes jam bijvoorbeeld!! Natuurlijk wil mama dat. En , oja misschien kan er ook nog een potje mee voor het kerstontbijt aanstaande vrijdag?? Tuurlijk!!

Mijn jongste dochter C. is sinds zaterdag al ziekjes en moet erg vaak naar de wc. Gisteren vierde opa zijn verjaardag en daar wilde ze erg graag naar toe. Ze had een mooie tekening gemaakt en wilde die toch zelf graag geven. Ze heeft lekker op de bank gehangen, weinig gegeten en toch veel naar de wc gehobbeld. Nu is ze nog lekker thuis. De twee oudsten zijn naar school.
Ik moet de kerstkaarten nog versturen. Ieder jaar maak ik de kaarten zelf maar dit jaar is het er niet van gekomen. Ik ga gauw verder. tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten