zondag 19 augustus 2012

Warm weekend

Wat was het warm gisteren zeg!! Ik heb heerlijk in de tuin in de schaduw zitten haken!
Het zwembad staat op voor de kids. Die vermaken zich wel. Al wil middelste B. ook graag binnen zitten als hij het te warm vind. Oudste C. ging met een vriendinnetje naar de "doe je mee dag" van Jong Nederland. Daar kon ze met veel andere kinderen allerlei spelletjes doen (uiteraard heel veel met water) en laat ze nou de eerste prijs winnen!!!! Spijkerbroek hangen vond ze heel erg leuk en dat kan ze ook erg goed!! Ik ben natuurlijk erg trots op mijn meissie!

Vandaag gaat het zonnetje ook heel veel schijnen.
Mijn haakspulletjes liggen al klaar. Ik ga weer lekker in de schaduw onder mijn dakplatanen zitten.
Heel veel plezier allemaal vandaag.

Aanstaande week kom ik nog eens aan om mijn gemaakte foto's te plaatsen.

Geniet vandaag!!
Doei!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten