vrijdag 17 augustus 2012

Na de grote vakantie

Hallo,

Ik ben al hééééél lang niet op mijn blog geweest. Schandalig gewoon!!
Ik ben druk geweest tijdens de vakantie: uiteraard lekken naar de zon geweest precies in de regenweken van Nederland. Heb eigenlijk niet zoveel gehaakt dan ik gehoopt had. Ik had mijn haakspullen mee in de auto maar heb niet veel gemaakt. We hebben het wel heel erg leuk gehad.

Eenmaal thuis wilde het met het haken niet erg vlotten.
Ik heb wel twee kleine houten ronde doosjes bekleed. Heel leuk om te doen en eigenlijk helemaal niet moielijk. Inmiddels is er al ééntje weggegeven aan een schoonzus van vriendin B. Zij verwacht haar eerste kindje! Ze was helemaal blij verrast met het doosje. Helaas ben ik vergeten een fotootje te maken suf hè? Van het tweede doosje moet ik nog een foto maken.
Wordt vervolgd dus.

Mijn jongste C. is deze week voor het eerst naar groep 1 gegaan!!. Heel spannend allemaal. Ik hou dus tijd over nu ook zij naar school gaat. Ik hoop dus ook meer te kunnen gaan haken, breien en eventueel mijn naaimachine voor de dag te kunnen halen. Heerlijk

Aankomend weekeinde wordt het erg warm zeggen de weersberichten, dus wieweet kan ik lekker in de tuin in de schaduw, onder mijn dakplatanen gaan zitten haken.
 tot gauw weer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten