zaterdag 4 februari 2012

Knuffelpop

Ik heb gisteren een hele leuke knuffelpop gemaakt.
Helemaal naar eigen idee.
Mijn jongste wilde er graag één. We zagen er één op de hobbydoos gemaakt door Saskia voor het speciale POEKIE Project.


Voor dit project worden zelfgemaakte knuffels verzameld voor een ziekenhuis in Belgie namelijk UZ Gent
voor meer informatie klik hier http://www.poekie-knuffel.blogspot.com/

Samen hebben jongste en ik uit de lappentas en lappenkrat stofjes en vilt uitgezocht Mijn jongste is er helemaal weg van. Vlinder zoals ze hem (nu ) noemt moest zelfs slapen in haar bed. Geweldig toch?
Er zitten wat foutjes in, maar goed dat mag best vind ik.




Uiteraard ga ik ook een knuffel maken en doneren aan dit project. Misschien wel meerdere wie weet

2 opmerkingen:

  1. Een lekkere maffe fantasievolle pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel heel leuk geworden . Snap wel dat je dochter hem mee naar bed wil nemen. Schattig toch.

    Groetjes margaret

    BeantwoordenVerwijderen