zaterdag 14 januari 2012

Appelflappen

Een hele goedmorgen allemaal!!

Ik ben al druk geweest vanmorgen. Ik vind het leuk om te bakken en kokkerellen dus heb ik vandaag maar eens appelflappen gemaakt.
Ik had dit nog nooit gedaan. Koekjes, appeltaart, pepernoten met Sinterklaas ja dat heb ik zo vaak gedaan maar eigenlijk nooit appelflappen.
En ze zijn zo makkelijk te maken.
Het ruikt ook zo lekker!!
Mijn oudste dochter houd niet zo van rozijnen en krenten dus voor haar heb ik er twee zonder gemaakt!!

Dat wordt smullen!!!

2 opmerkingen:

  1. Leuke blog en wat zien deze er lekker uit ;-)
    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben door toeval op jouw blog gekomen en wat zieik daar...
    lekkere appelflappen.
    Een leuk blog heb je

    groetjes, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen